Thursday, September 30, 2010

Jom mandi pool

Weekend ari tu memenuhi agenda Family Day. Kami menuntut hak daripada Baba Dee (cam jahat aje bunyinyer). Lagipun Baba Dee xpernah mandi pool kat apartment ni. Eryna mandi sampai xnak kuar kolam. Budak Farhana tu xlah mandi. Just jadi penonton setia cam mama nyer jugak



 
**tak tau lah Eryna tu ade kencing dlm kolam tu ke tidak**

4 comments:

K-Addicts said...

madu, umah ko ni yg sblh jelutong expressway tuh ke? aku rasa mcm kenal je bentuk pool ni.

sakurasepet said...

perghhh siap ada pelampong kereta tuh..canggeh~

mem fiza said...

madu ku teh, sebelah hewey aje.blog dia sebelah bank rakyat. marilah umah aku weekend

mem fiza said...

maksu, bot pinjang tingkat 22 punya..ari tu kan ajak kaka n huda mandi, abe mu boleh kuar ngan kwn dia.mlm pun 8.30 kuar main badminton.ajak anak sedara dpn mak bkn main, jaga xreti.hanginnn

Thursday, September 30, 2010

Jom mandi pool

Weekend ari tu memenuhi agenda Family Day. Kami menuntut hak daripada Baba Dee (cam jahat aje bunyinyer). Lagipun Baba Dee xpernah mandi pool kat apartment ni. Eryna mandi sampai xnak kuar kolam. Budak Farhana tu xlah mandi. Just jadi penonton setia cam mama nyer jugak



 
**tak tau lah Eryna tu ade kencing dlm kolam tu ke tidak**

4 comments:

K-Addicts said...

madu, umah ko ni yg sblh jelutong expressway tuh ke? aku rasa mcm kenal je bentuk pool ni.

sakurasepet said...

perghhh siap ada pelampong kereta tuh..canggeh~

mem fiza said...

madu ku teh, sebelah hewey aje.blog dia sebelah bank rakyat. marilah umah aku weekend

mem fiza said...

maksu, bot pinjang tingkat 22 punya..ari tu kan ajak kaka n huda mandi, abe mu boleh kuar ngan kwn dia.mlm pun 8.30 kuar main badminton.ajak anak sedara dpn mak bkn main, jaga xreti.hanginnn

My Album